Löshår

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag och det kommer nog att fortsätta så att jag updaterar väldigt dåligt. Just nu måste jag prioritera vad som är viktigast för mig. Skolan kommer att ta upp väldigt mycket tid, jag är i salongen från 09:00-18:00 måndagar, onsdagar och fredagar. Tisdagar går jag från 08:30-16:00 och torsdagar är inte planerat än så fram tills vecka 38 ska jag vara i salongen. Jag har ju också ett väldigt stort intresse för träning och väljer självklart att åka och träna framför att sätta mig vid datorn.

I fredags kom Emelie och Johanna och mötte upp mig vid salongen klockan 6. Vi åkte in till Drottninggatan och jag köpte löshår på Taj Mahal. Från början hade jag tänkt att köpa 5 slingor svart hår men det skulle kosta 500? :S haha. Så jag valde att köpa hår i min egen färg till en hel hårförlängning, färgen var verkligen perfekt. Det gick på 705 kr och senare på kvällen hjälpte mamma mig att sy ihop allt, jag valde clips (som ett hårspänne man fäster i håret).
Efter att jag hade köpt mitt hår så gick vi alla och åt och efter det gick vi på bio :) vi såg The dark knight, och jag tyckte den var riktigt bra.

Löshåret och fick även med bild på en ny klänning

Igår så åkte jag med mamma till Skärholmen och böt mina röda jeans mot en tröja och ett långt linne. Köpte även strumpbyxor, massa tofsar och vita hårnålar. Klockan 15:00 hade jag "träningsvägledning" med en instruktör på Sats (Ja, jag valde att köpa kort där istället för på friskis). Efter det åkte jag hem och började göra mig i ordning för kvällen. Mamma skjutsade mig till Johanna så att jag var hos henne klockan tio över fem. Sedan begav vi oss till Tuben i Farsta där det var Spelning och killar, ni var grymma ;) Efter spelningen så åkte jag hem och stannade på statoil och köpte chips, 100g chocklad och en 50cl pepsi, det gick på 65kr :O haha snacka om chockad jag blev. Men men, ibland måste man tröstäta. När jag kom hem satte jag igång notting hill men orkade inte se klart slutet.


Idag hade jag tänkt att jag skulle ta det lungt och åka och träna. Antingen spinning+core eller box :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh den där rosa var skit snygg :) en i min klass har också den! Jag vill ha! haha.

2008-08-31 @ 16:02:53
URL: http://mmmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0