Brun utan sol?

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och det har precis slutat att regna. Igår natt fick jag för mig att käka kiwi och ni som känner mig vet att jag är allergisk mot det. Jag åt två stycken och det fick jag minsann ångra. Varför ska man vara allergisk mot saker man tycker om?

Igår träffade jag Johanna, Diana & Emelie och vi bättrade på brännan. Jag och Emelie tog vårat vanliga dubbelrum och snackade bort 20min. Efter våran lilla tur i solariet gick vi över gatan till 7/11 och köpte varsin iced cappucino. Någon som har tips på en bra bus? Är Lancômes bra?

Nu ska jag fixa mig i ordning och efter det ska jag träffa robin :)

Kommentarer
Postat av: elin

jag tycker acos är superbra faktist :) håller länge också!

2008-08-21 @ 23:58:47
URL: http://youaremystorm.blogg.se/
Postat av: Malin

Många av mina kompisar använder acos och säger att den är bäst ;P

2008-08-22 @ 12:39:52
URL: http://mmmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0