DUSCHA!!!!!!!! :D

Jag sitter just nu med en inpackning i håret och en ansiktsmask i ansiktet. Egentligen borde man väl bara ligga och koppla av med ansiktsmasken? Den ska ju trottsallt bara sitta i en kvart men jag känner att jag hellre sitter här och skriver än att lägga mig i sängen. Idag har jag verkligen haft en seg dag, jag har legat i min säng i mitt rum med tända ljus framför datorn hela dagen idag. Det var knappt så att jag orkade mig upp och duscha. Men all hårspray som höll gårdagens lockar fina började kännas äckligt i hårbotten, jag var helt enkelt tvungen. Jag fick ju Snow Fairy igår i julklapp, den kommer från lush och lucktar sött och gott. Så den ska jag tillbaka in i duschen och använda. Jag börjar alltid med att tvätta håret och sedan kroppen, någon som gör tvärttom? :P
  
Ansiktsmasken och inpackningen jag använder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0