Fika och träning

Igårkväll var jag in till stan och fikade på 60 med Johanna och Andriana. Vi satt inne och det var så trångt och tråkigt, vi brukar alltid sitta ute och frysa. Tänk att man kan sitta ute och fika i December :o det är helt galet. Efter ett tag kom även Emelie och vi begav oss alla hem till Fredde där jag och Johanna bara stannade någon halvtimma. Vi gick till preem och köpte chips och dipp och gick sedan hem till Johanna och kollade på I´m legend. Mamma hämtade mig klockan halv två och jag  åkte raka vägen hem till sängen.

Jag vaknade för några timmar sedan och ska nu klä på mig träningskläder, jag och Johanna ska köra bodypump klockan fyra och innan det ska jag gå och köpa en brun utan sol. Det ska bli skönt att träna, jag har inte tränat på snart tre veckor och det är av anledningen att jag helt enkelt inte fått träna pga en liten operation.

Testade en ny sak till frukost idag, nyttigt och gott


Kommentarer
Postat av: elin

åh, den där är as god!

Käkar den alltid med Linfrön

2008-12-28 @ 17:08:07
URL: http://youaremystorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0