Ingen rubrik

Idag var jag uppe tidigt för att jag skulle åka in till stan och kolla mellandagsrean. Fyndade en del saker :D så jag är glad. Köpte på rean, 2 långärmade tröjor, ett linne, ett hårband, parfym i presentförpackning och en julbox från lush. Sedan så köpte jag även en bodylotion, ett "fixa fötterna-sett", hårband och ett armband.



Vit tröja: 99 kr på bikbok
Randig tröja: 49kr på bikbok
Grått linne: 64kr på gina tricot
Svart hårband: 34kr på gina tricot
Bronsfärgat hårband: 59kr på gina tricot
Christmasstar-box: runt 180kr tror jag på lush
Fot-kitt: 198kr på the body shop
Necesär med parfym: 212kr på kicks
Kroppslotion: 165kr på the body shop

Ikväll ska jag på fest hos Thomas med brudarna och tro mig när jag säger att vi ska dansa ;) Nu måste jag fixa till mig lite. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0