Mellandagsrea

Jag passade på att kolla in Nellys mellandagsrea för ett litet tag sedan. Hittade en box med trosor från Hanky Panky innehållande en rosa, en svart och en vit trosa. Jag älskar hanky pankys underkläder, trosorna är så otroligt snygga och bekväma. Hittade även en ögonskugga jag har funderat på att köpa från too faced i rea shoppen och då blev jag glad. Sedan klickade jag också hem en mysdress från Juicy Couture som dock inte var på rea :(

klicka för större bilder

Nu ska jag gå och äta lite frukost.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar; ja jag tror det ska föreställa något japanskt eller kinesiskt hus. De är jätte sött, tycker alla såna oljelyktor brukar vara så extremt fula :S

2008-12-25 @ 20:08:26
URL: http://wiljestark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0