En bra lördag

Det var en väldigt bra lördag. Jag var ju med Emelie och Johanna. Först så var vi på bio och såg Cloverfield, den var bra (hade jag varit hemma hade jag gråtit). Det var en sak som var dålig och det var slutet, lite för många männsikor dog men den var speciell. Slutar inte som "vanliga" filmer brukar göra. Det är ett sorgligt slut inte ett lyckligt eller tveksamt.
Efter bion åkte vi hem till Emelie, chillade lite i hennes rum och tittade lite på Titanic som gick på tv. Emelie laddade också ner filmen Stay Alive under tiden vi tog en LÅNG promenad till OK i Västberga.
Vi är hemma hos Emelie igen runt halv 2. Jag ringde till pappa och frågade om han kunde hämta mig efter filmen och det var han gullig och gjorde. Jag kom hem runt halv 4 men sonade runt 6 och i morse vaknar jag av att Alex skickar sms till mig kvart över 10, roligt va?

image172image176


Om en timme ska jag iaf på en fortsättnings instruktion på friskis och efter det ska jag och Alex åka hem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0