Internet shopping

Jag är så fast i den fällan men det var värre förut. Det är så enkelt att bara lägga i "shopping-korgen" och klicka på beställ. Jag är en sådan person som bara köper utan att tänka mig för. Jag tänker t.ex. inte när jag köper en tröja: "den här kommer passa till de jeansen och den där kjolen". Jag är lite avis på er som faktist har en sådan koll eller om man ska säga kontroll. Värsta man har kommit på är ju faktura som kan betalas innom 30 dagar. För då kan man även göra av med "nästa månads" pengar.

Nyss klickade jag hem denna lilla väska:
image169

Den är ifrån http://nelly.com Friis & Company

När jag ringde mamma och frågade ifall jag fick beställa den, jag har aldrig beställt någongting utan hennes lov (a) (fast en gång köpte jag en locktång för hennes pengar :$) så påminner hon mig om att jag för några dagar sedan sa att jag behövde en stor träningsväska. Och nu köper jag en liten sak bara för att den är "så fin".

Någon som känner igen sig? ;/

Ska ta bussen 20 över till träningen, det ska bli kul. Fast Emelie följer inte med :(

Kommentarer
Postat av: jenny

Den var faktiskt jättesöt..vill också ha :P

2008-02-07 @ 18:03:19
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Malin

Jag brukar inte heller tänka, den passar till det o så utan det blir ju att man köper det man tycker är snyggt! ;)

2008-02-07 @ 19:33:29
URL: http://mmmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0