KM31

image185

Jag och min pojkvän var i lördags på bio och såg KM31. Det är en mexikansk skräckfilm. Jag läste spanska som b-språk i grundskolan men sista terminen fick jag ig. Men jag förstod en hel del av det de sa i filmen ( ja det var även svensk text). Om någon har en klok tolkning av filmens slut så dela gärna med er utav den till mig.

Innan bion så hann vi kolla lite på melodifestivalen precis när min pappa skulle skjutsa oss så  hör man "kebabpizza" på tv:n. Jag trodde det var ett skämt så vi stannade hemma ett tag till och lyssnade på låten. Jag älskade melodifestivalen när jag var liten för då var det iallafall någonting att kolla på. Man undrar ju hur finalen kommer att se ut och vägen till finalen. Vi kanske får höra fler låtar där pizzor är inblandade, nästa gång kanske det blir en vesuvio ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0