Saltvatten spray

Det finns många saltvatten sprayer till håret men just den här är speciell, den är blå, luktar gott, ger håret en beach känsla på riktigt och är billig. 39,50kr på H&M

image194

Saltvatten sprayer är till för att göra håret sådär perfekt strävt som det blir efter att man har badat i saltvatten.
Jag brukar sätta upp en toffs och sedan  tuperar jag toffsen och sprayar H&M´s saltvatten spray. Det blir skit snyggt ;)
När jag köpte den trodde jag inte att den var så bra eftersom att den var så billig (jag tror inte på billig hår och hud vård) men nu har jag ändrat mig. Man måste ju våga prova på saker och 40kr i sjön är ju inte det värsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0