Silvershampo

Jag har så ont i min kropp. Gymmade i söndags, körde KI box i måndags och dansade igår. Det var kul att träffa alla ur "dansgruppen" igår på miro. Jag har köpt ett nytt tränings linne ifrån H&M det sitter ganska bra, kanske inte om man dansar eller jympar för då åker det upp.

image160
98kr på H&M, jag älskar färgen

I måndags hade vi produktinformation med en försäljare ifrån L´oréal proffesional. Och som ni kanske har gissat så tvättar jag mitt hår med "silvershampo". Men iaf jag fick veta att just loreals silvershampo i den silvriga flaskan inte alls är till för blont hår. Det ska man ha i grått anledningen är att just det shampot är blått och det är lila som slår ut gult. Så blondiner, tänk på det. Shampot ska vara lila :)

image162


Kommentarer
Postat av: Malin

Snyggt sport linne! ;)

2008-02-06 @ 17:33:44
URL: http://mmmalinn.blogg.se
Postat av: maya

snygg du är=) kolla gärna in min nya design och säg vad du tycker om den!

2008-05-18 @ 17:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0