Slutade tidigt idag

Idag så gick jag upp halv 8 och åkte i 40 minuter för att komma till skolan för att göra ett prov på 5 minuter för att sedan sluta. Visst låter det nödvändigt? 
Sedan när jag skulle hem så var tunnelbanan som skulle ta mig från blåsut till slussen proppfull och klockan var ändå halv 10. Jag stod iaf brevid en kille som hade alldeles för mycket parfym. Så nu luktar jag också hans parfym och jag kan säga att den inte luktar gott.
Ikväll så ska jag kanske träna med Emelie om hennes huvudvärk går över. Jag ska träna även om hon inte följer med. Vi ska träna Skivstång klockan 19:30 i kungsholmen.

Igår så fick jag ett otroligt sug efter allt som jag inte borde äta. Jag ville ha kakor, godis, glass, popcorn, snabbmat och grönsaker med dipp. Det enda nyttiga jag ville ha var grönsaker. Självklart så åt jag inte alla de där sakerna. Men mamma hade köpt kladdkaka och hallon och fläder paj så det åt jag.

image163image165
En bild säger mer än 1000 ord varsågoda här har ni 2 på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0