Sommar

Jag kom nyss hem från skolan. Jag hade egentligen planerat att träna efter skolan. Packade min väska imorse och jag hade verkligen tagit allt jag behöver t.om. frukt. Men det var en sak jag glömde, nämligen mitt träninskort.
Så jag får träna senare helt enkelt. Skulle också ha träffat min pojkvän idag men det blir inte heller av för jag känner mig ganska seg (förlåt Alex). Jag tror att jag ska plugga lite frisör teori och träna ki-box i kväll.

Det är så tråkigt väder ute. Imorse när jag vaknade var det så soligt och fint att jag tänkte ta solisar. Men när jag tänkte efter så slog det mig att det ser konstigt ut med solglasögon och vinterjacka.

image192
jag vill ha sommar

Kommentarer
Postat av: Malin

Då är vi två! Jag vill också ha sommar! ;D

2008-02-18 @ 22:22:57
URL: http://mmmalinn.blogg.se
Postat av: Emelie

*tre !
jag vill också ha sommar, så trött på det här vädret nu ;/
själv drog man på sig vårjacka i morse och höll på att frysa ihjäl

2008-02-18 @ 23:13:02
URL: http://Wiljestark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0