Träning

Jag sov alldeles för lite i natt, är ni förvånade? Men jag orkade iaf upp till skolan och kom mer än i tid. På förmidagen hade alla frisör elever (vi är 2 grupper) genomgång i lock permanent med en tjej som heter Erika. Hon gick igenom det teoretiskt och vi ska senare få pröva på det praktiskt. Efter skolan så åkte jag direkt till gymmet.
Igår så hade ju jag min instruktion med en  väldigt duktig instruktör. Han hjälpte mig med ett nytt upplägg med lite flera ben övningar. Jag gymmade som sagt idag och det blev det nya "passet". Det känndes skönt efteråt och jag tog verkligen min tid eftersom att det inte var så många på gymmet.


image181image182image183

Kanske ska klippa lugg igen, vad tycker ni?

Första bilden är tagen för några dagar sedan då jag tetsade att lägga tillbaka luggen och de andra bilderna är tagna då jag innan jul klippte luggen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

LUGGEN LUGGEN :D

2008-02-17 @ 12:16:08
URL: http://Wiljestark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0