Chill dag med Emelie & Johanna

Imorse vaknar jag utav min klocka som ringer 12:00. Och det var en helt fel tid för mig att gå upp för jag hade tillbringat natten åt att spela wow och kolla på Harry Potter. Så jag låg kvar i sängen en timme och blir tvungen att gå upp då Emelie ringde. Hon ville kolla så att jag orkat mig upp för jag, Emelie & Johanna skulle nämligen åka och köpa färg och pensel till Emelies hår. Vi åkte hem till henne och jag färgade hennes utväxt. Det vart riktigt snyggt :) tycker iaf jag och Emelie verkade vara nöjd. Fick ett brev ifrån skolan idag också, mamma ringde och berättade det hon sa att hon hade öppnat det . Och så säger hon helt allvarligt att jag kom in på mitt andrahandsval och jag höll på att börja gråta. Hon lyckades lura mig på riktigt. Jag kom in på salongen :D det var dagens höjdpunkt. För er som undrar så börjar jag på måndag :)

Jag har även klickat hem lite saker på internet.....
image122image123image124

Läppglans: Juicy Tubes Mulberry Blues, Lancôme
Mobil: Sony Ericsson S500i
Dagkräm: Hydra Zen Neurocalm, Lancôme

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis igen gumms! :D har du köpt en likadan mobil som elin? :)

2008-01-08 @ 17:11:33
URL: http://mmmalinn.blogg.se
Postat av: elin

åååh, är helt glad för din skull! :D grattis igen

2008-01-08 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0