Helgen

I fredags hängde jag på Johanna, Dea och Emma hem till Emma. Vi skulle då kolla på film men det blev så att vi pratade bort hela filmen. Vi hade även massa onyttigt som jag förövrigt vräkt i mig hela helgen och det var verkligen inte bra gjort utav mig. Jag ska försöka hålla mig långt borta från allt onyttigt. För saken är den att jag har turen och gillar nyttig mat och sånnt. Men ibland blir man ju bara så sugen på godis helt utan anlednig.
På senaste tiden så har jag  inte mått så bra i mig själv. Självförtroendet har inte legat på topp men det kan bero på att en person gillar att trycka ner mig. I fredags hade jag en utav mina "kläderskriser", ni vet när man provar alla kläder man äger och slänger dem på golvet och känner att ingenting sitter bra nog? Slutade med att jag tog på mig ett par jeans ett svart linen och en nyinköpt rosa kofta. Läste i svenska Glamour att starkt rosa kommer bli en av vårens "it-färger". Min kusin Malin älskar rosa och jag ska ringa henne i veckan bestämde vi.
image145
Hatar min utväxt men det ska ju vara inne nu ^^

På lördagen kom min pojkvän hit och jag hade saknat honom väldigt mycket. Vi hyrde The Messengers. En rysare, vad annars? Haha. Den var bra och jag var faktist rädd ett litet tag (jag brukar inte vara det). Den slutade på ett helt annat sätt än vad jag förväntat mig. Ni vet vissa filmer kan man gissa sig igenom och ha en aning om hur den kommer att sluta redan i början utav filmen. Älskling, kom och sov brevid mig!  Hatar verkligen att sova utan dig, du är mycket varmare än jag (Min kroppstemperatur=36*), du håller alltid om mig och ligger nära. Att ligga nära någon man älskar är verkligen en underbar kännsla :)

image144
"Barn ser saker som vuxna inte upptäcker. De tror på övernaturliga ting som vi förnekar. Och nu försöker de varna oss..."


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt! Du kan gissa vem som kommer ha mkt rosa ;);) haha. Men du är bra som du är hanna kom ihåg det!

2008-01-28 @ 22:43:58
URL: http://mmmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0