Jag vill bara slippa en person

Jag förstår inte hur du fortfarande kan vara intresserad av att försöka lura mig. Kan du inte bara inse att jag är för smart. Du kommer aldrig att lyckas och du är dum nog att försöka igen efter 3 år. Jag kommer aldrig mer tycka om dig eller lita på dig. Du visade mig precis hur förstörd du egentligen är. Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta, för det du håller på med är både sorgligt och patetiskt. Förut så erbjöd alla dig hjälp men du tog inte emot den. Även jag erbjöd dig hjälp trors vad du har gjort mot mig. Jag skulle kunna polisanmäla dig för flera saker. Polisanmäla.... Kanske ringer det några klockor i ditt huvud när jag skriver det?
Jag tänkte väl det.

Jag ville bara skriva av mig, det är riktat åt en person som troligen inte ens läser min blogg.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den människan, har så många jävla fel i sin skalle att dom inte ens går att räkna upp ! ;@

2008-01-11 @ 17:06:41
URL: http://wiljestark.blogg.se
Postat av: Gud (Patrick)

Meeh förlåt... visste inte att de va olagligt att tycka att va snygg =/ ja jag vet att du försökte erbjuda mig hjälp o så... men jag kan inte....få...eller asså upp den =(

2008-01-15 @ 19:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0