Julen 07

Det var en extremt bra jul för min del. Hade det underbart med min familj och släkt. Veckan hos mormor och morfar bjöd på mycket skratt och trams. Det var bara under 2 tillfällen jag inte kände mig glad. 2 korta tillfällen som lyckades stjäla min lycka. Men den vann jag snabbt tillbaka igen. Ni som läser kan nog inte förstå, min släkt är bäst och man blir glad av det minsta. Jag kan bjuda på lite bilder...
image84image85image86
Elin                                                           Malin                                                  fv. Melker.Selma, Fredrik, Malin

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Melker prutar med rumpan i vädret !!

2008-01-11 @ 02:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0