Nyår

Så var det ett nytt år och tiden bara rullar på. Det känns som att 07 gick alldeles för fort. Men det har helt klart varit ett år som legat högt över godkänt. Det känns som att jag börjar lära känna mig själv. Jag har haft mycket tid att tänka och mogna under detta år. Jag har tusen bra minnen som jag kommer att bära med mig för resten av livet. Jag var borta halva sista terminen i 9:an och nu på gymnasiet har jag högsta betyg i närvaro och tidspassning. Min mamma fyllde 50 år. Jag och min pojkvän var jätte mycket på mitt landställe och den tiden kommer jag aldrig att glömma, allt kul vi gjorde alla små promenader och alla nya saker vi upptäkte. Hela året hade jag hade kul och mådde super med min familj, pojkvän, släkt & vänner <3 
image99image98image100
Mamma                  Jag                    Fredrik             
image102image103image104
      Balen                                    Älskling och jag                         Emelie & Johanna


image106image108image109
Emelie & Jag                     Jag                           Tomten




image113image114image115
Nyårsafton, från 2007 till 2008 ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0