Du säger att du vill ha mig och att du bryr dig om mig... I mina öron så är det bara meningslösa ord...

Du vill att jag ska höra av mig till dig men när jag gör det så skriver du inte tillbaka. Jag tänker inte försöka mer, känslorna är borta. Det jag trodde var omöjligt har hänt, 2 månader har det gått utan dig. Du har alltid sagt att jag kommer att klara mig, klara mig utan dig. Jag är glad att du övertygade mig om att det är sant. Jag klarar mig utan dig, det trodde jag aldrig att jag skulle erkänna för mig själv. Du står med ryggen vänd emot mig, klart att jag förlorar känslor. Klart att jag inte kan glömma allt du sa till mig den där natten för det träffade precis där det skulle. Värre än ett slag i magen, jag har aldrig känt mig så sviken innan i hela mitt liv. Kanske skriver jag det här för att förstå att det verkligen är sant, jag behöver kanske förklara för mig själv. Reda ut min förvirring som snurrat runt så länge i mitt huvud. När människor gjort ett misstag kanske de kommer göra om samma misstag igen men de har iaf i bakhuvudet vad som kan gå snett, någongång lär man sig.

Jag är inte "en helt annan person" jag har bara fått mer erfarenhet.

Kommentarer
Postat av: -

ville bara säga att jag har följt din blogg väldigt länge nu, och tycker att den är väldigt bra! kollar alltid efter ett nytt inlägg så fort jag har loggat in på datorn. keep up the good work!



Kärlek<3

/anonym

2008-07-21 @ 16:09:06
Postat av: Malin

Härligt gumman! du klarar dig minst lika bra själv :) Jag finns alltid här för dig! PUSS

2008-07-21 @ 18:11:03
URL: http://mmmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0