En av mina vänner

Amanda heter en tjej som jag lärde känna när jag började ettan på gymnasiet och det vill säga för snart ett år sedan. I början pratade vi inte så mycket med varandra men började prata mer och mer. Vi började till och med prata om personliga saker och det kändes så rätt. Jag har aldrig i hela mitt liv öppnat mig så fort för en annan människa.
 För dig behöver jag inte ha några hemligheter gumman.
Tack för att du är en så fin person, Amanda

Hoppas att du ser det här, någongång :) saknar dig!

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

fint hår båda två :)

2008-07-06 @ 01:20:37
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: amanda

så underbaaar <3 :)

2008-08-11 @ 18:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0