Fika med Marren & Dea

Egentligen var det planerat så att jag skulle träffa Johanna älskling ikväll men så blev det inte, för kvinnan var för bakis för att kunna göra någonting annat än att sova ;p haha
Så jag träffade Dea och Marren istället, vi drog oss till Café 60 som Marren tyckte var en stor besvikelse. Vi satt där inlindade i filtar tills hon kom på en lysande idé, vi ska käka mat på BK och det gjorde vi.

Tidigare idag så solade och tränade jag med Dea. Blev inte direkt brunare men apollos solarium(hornstull) har ju chockerat mig förut. När jag för första gången i mitt liv brände läpparna och färgen kom efter ett dygn ^^ så vi får se imorn.


Kommentarer
Postat av: johanna

haha, hur många är det då? :p

2008-07-08 @ 12:37:11
URL: http://heyjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0