Fyra riktigt bra inpackningar för slitet hår


Bild 1: Disp - deep repair plus, luktar som piggelin och är till för riktigt skadat hår. Den ska sitta i 10-15 minuter och det är perfekt att samtidigt lägga en ansiksmask. Mitt hår blir alltid sådär perfekt lent efter denna inpackning och det känns riktigt bra. En bra och prisvärd produkt.
Bild 2: Loréal - absolut repair, ännu en inpackning för skadat hår. Finns i olika stora förpackningar. En väldigt bra produkt enligt mig, den fick mitt hår att bli glansigt igen efter att jag avfärgade och slingade mitt hår. Den fungerar verkligen, jag rekomenderar denna till er som blekt håret så mycket att håret totalt förlorat sin glans. Glansigt hår = friskt hår.
Bild 3: Tigi bed head - Treat me right, känns alldeles underbar i hårbotten. Den är kylande och innehåller menthol, pepparmint. Den luktar verkligen mint också så för er som inte gillar mint, köp inte denna. Man får en spakännsla när man sitter med denna i håret och man ska lämna den i 5-10 minuter. Den aktiverar blodcirkulationen i hårbotten och ökad cirkulation gör att håret växer snabbare.
Bild 4: Tigi bed head - Chocolate head, en superkonsentrerad inpackning som doftar gott av chocklad. Först trodde jag att detta var en glansinpackning som bara gav håret glans men när jag sedan läste på förpackningen ser jag att den är för kemiskt behandlat hår och det förklarar varför den är så konsentrerad. Håret blir jätteglansigt och känns friskare. Jag älskar Tigis produkter för att de luktar så gott.

Jag älskar hårprodukter och kan en hel del bra och har testat väldigt mycket. Inte bara för att jag utbildar mig till frisör utan också för att jag tycker hårprodukter är kul. Vad för typ av produkter skulle ni vilja läsa om? Nästa gång kan jag ta ett inlägg med tips på olika hårsprayer :)

Kommentarer
Postat av: johanna

loréal - absolut repair, Here I come! :D haha

2008-07-15 @ 12:50:09
URL: http://heyjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0