Har man en gång upplevt den kommer man sträva efter känslan hela livet

De senaste dagarna och nätterna har tillbringats framför datorn vid det bästa spelet någonsin. Nämligen CS, alltid samma älskade map aim_crazyjump, jag är så fast. Och kvällarna har tillbringats med världens bästa Johanna.

Igår var jag och Johanna på bio och såg Sex and The City och den var så grymt bra. Jag vet inte om jag skulle kalla den för tjejfilm för även personer som inte är så förtjusta i tjejfilmer skulle nog uppskatta den. Efter bion gick vi hem till Johanna och snackade en massa skit. Vi snackade om allt från politik (omg) till smink och beroenden. En fråga vi ställde var "Hur kan man bli beroende?"
Det finns många svar på den men ibland kan man undra hur en människa kan bli så svag.
Jag undrar vad det värsta beroendet är... kanske är det kärlek.
Har man en gång upplevt den så kommer man sträva efter känslan hela livet

Det finns flera typer av kärlek men alla är värdefulla, glöm inte det. Kärlek betyder inte alltid att man är kär i personen. Det finns kärlek mellan en förälder och dennes barn, mellan vänner och kanske även mellan fiender.


Kommentarer
Postat av: Malin

söt bild, gummsi! :)

2008-07-18 @ 17:15:48
URL: http://mmmalinn.blogg.se/
Postat av: johanna

gah, snyggo-älskling!

2008-07-19 @ 01:11:35
URL: http://heyjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0