Jag vill vara ett litet barn igen xD haha

Igår kom Johanna hem till mig runt halv elva och då spelade vi buzz och någon timma senare kom bror och pappa hem med godis till oss och vi bestämde oss för att vi skulle klara första banan på Crash. Vi klarade första efter mycket kämpande hit och dit, och det där spelet ska vara från 3+ ? :O haha
Vi spelade Crash ända till klockan halv fem eller sista timman var det bara jag som spelade och Johanna halvt sov på soffan. Jag klarade andra banan :D haha *duktig*

Idag så har jag och Johanna varit runt och sökt jobb på olika butiker. Jag behöver verkligen ett helgjobb så jag kan göra allt som jag vill nästa sommar. Vi var bland annat inne på Toys"r"us där vi passade på att leka med alla leksaker, jag lovar vi var värre än småbarn. Det var en liten docka som man tröck eller kittlade på magen som skrattade när man gjorde det. Det fungerade också självklart att slå den stackars lilla dockan i magen så skrattade den xD hahhah, sjuk humor jag vet det.



Kommentarer
Postat av: andriana

Mobba mig inte för min dåliga humor haha, men seriöst.. jag dör; http://youtube.com/watch?v=rbPtWpzXF0A

2008-07-12 @ 14:54:55
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0