Nytt schampo och balsam


Detta schampo och balsam köpte jag för någon vecka sedan och det verkar väldigt bra. Iaf vad jag har kännt hittills. En sak som jag inte riktigt gillade var doften. Jag föredrar när det luktar som tigis produkter, som alltid doftar gott. Den här doften känns lite mesig och tråkig och påminner mig om något rengörande som tvättmedel men absolut inte uppfriskande. De var inte heller så dryga och kommer nog ta slut ganska fort. Produkterna ska tillföra fukt och reparera håret och det måste man göra när man tex  som jag bleker håret. Jag kan återkomma om några veckor och se hur mitt hår reagerar på de här produkterna.

Jag köpte båda för 299 på salongen som ligger uppe i SOUK gallerian på drottninggatan
Annars kostar balsamet ca:189kr och schampot ca: 174kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0