Om Malins dator var här skulle jag kasta den i väggen

Min kusin Malin har försökt att lägga upp alla roliga bider som vi tog veckan då hon var här. Men alltid när det är en minut kvar på överförningen så laggar hennes dator sönder och hon får börja om från början. Nu har hon gett upp så inga bilder blev det idag heller. Får hoppas på att hon lyckas fixa sin dator tills imorn för om det är någon som längtar mer efter bilderna än er så är det jag.

Igår hade jag tänkt beställa hem lite nya böcker ifrån cdon och en av böckerna jag ville ha är "Fashionista" tror ni inte den lyckas ta slut på mindre än 24 timmar? :O Jag är i chock för jag vill verkligen ha den boken och förstår inte hur den kunde ta slut under natten, liksom den kom ut i April. Nu känner jag mig som en mycket desperat kvinna.

Jag vill...
Träffa min släkt
Spela WOW
Spela CS
Hoppa från 5:an
Äga boken Fashionista
Bli rik
Hitta en kille som bryr sig om mig

Haha, listan kan bli lång.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Om du gillar Neil Strauss böcker (Jenna Jamesons självbiografi) så borde du läsa en bok som heter "The Game - Penetrating the sociaty of Pick up Artists" kul bok, om hur man som kille ska tänka när man raggar. Fast läskigt att du vill träffa släkten, det betyder att du är en helskön socialt begåvad person eller att du tillhör din jobbiga sidan av släkten som vill träffas hela tiden. Som går fram o rycker en i kinden hårt och säger, "Nemen JImmy, vad stor du blivit Jimmy", och tar med sig jäkla leksaksbrandbilar. Eftersom dom tror att jag är 5 år =`(, välkommen till min värld lultuss =) Kul att du spelar Cs sötis, kul o se din min när jag äger dig totalt i det trååååkigt, Muhahaha jag ska skratta hela vägen:P Hoppa från Femman? du menar gå om femman? hohoho! Fashionista säger du? haha vet du vilken bok jag sitter och klappar ihärdigt i min famn nu? Muhahaha, skulle ge vad som helst för att se din min NU! xD Neeejch, vill du bli rik sötis? det var ytterst ovanlig önskan, har du frågat tomten? xD. Du är bara för söt vet du det? =) Men sötis lägg av, jag tror alla i din närhet bryr sig om dig, och killarna framför allt, jag menar det är inte varje dag man stöter på en helskön tjej som dig. I början var mitt intryck av dig att vara en normal och enastående söt tjej, men när jag läst din blogg märker jag att du är en spännande tjej med skön livssyn. Glad att jag klickade mig in på den här bloggen, eftersom jag typ aldrig läser bloggar. Du kommer hitta den perfekta grabben utan problem =) fram med kravlistan så hjälper jag dig lätt, ska han se ut som Brad Pitt eller David Beckham? :P

2008-07-05 @ 03:31:44
Postat av: Malin

Jag fick själv lust att kasta den i väggen ett antal gånger!! Nu är lite bilder ute på min pixbox ;D det kommer mer, men hinner inte nu. ska på bio!! och för han som kommenterar överallt så var det inte bajs i min väska!! utan snarare rök!

2008-07-05 @ 16:53:27
URL: http://mmmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0