Shopping

Idag kan man snacka om att det var en heldag på stan. Jag och två galna norrlänningar. Min kusin Elin shoppade en helt ny garderob kan man tro, hon är rädd för att få övervikt på planet när de ska hem igen. Hon kom hit med en väska som redan väger 16kg och nu ligger det väl en 5 kg till minst. Jag erbjöd mig att bära hennes stora påse och jag höll på att tippa omkull flera gånger. Så jag kanske ljög lite om vikten, de måste ha varit mer än 5 kg. Själv fyndade man ett linne och en kjol på gina. Det räckte för att göra mig glad eller nja, nästan. Jag la undan ett par jeans som mamma ska köpa åt mig imorn på weeakday. Bilder kommer innan onsdag.

Sprang även på en till norrlänning på Götgatan. En jag inte träffat på länge, en som har blivit riktigt snygg (a)

Nu sitter jag här helt övertrött och skrattar åt minsta lilla skämt och längtar till grönan. Jag,Elin, Erik och lillebror ska nämligen dit imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0