Landet, solen sken idag

Idag har det varit varmt i hela Sverige, eller? Jag låt iaf ute och solade hela dagen och läste nästan ut "Att älska som en porrstjärna" och jag blev så himmla fast i boken. Nu är det bara 100 sidor kvar och den är på ungefär 600. Den kommer garanterat vara utläst imorgon. Jag har inte läst så mycket böcker på senaste men det känns som att jag kommer ta upp min gammla vana igen och läsa väldigt mycket. Tog även med en till bok hit "Kalla mig prinsessa" som är en dansk kriminaldeckare. Just nu så befinner jag mig på mitt landställe i Sparreholm. Jag brukar alltid föredra att läsa biorgafier men en bok som jag verkligen fastnat för är "en shopaholics bekännelser" och den är ju påhittad. Kommer fortfarande ihåg min favorit bok från när jag var lite yngre, jag preminuerade på "Fantasie" och blev helt fäst vid en bok som heter "Silverhjärtat", jag lästa den 3 gånger i sträck efter varandra. Fantasie eller hur klubben stavade är en bokklubb med "tjejböcker" som kom en gång i månaden och inehöll 2 böcker och så tjaffs(överaskningar). Nu ska jag kolla på "The diary of Ellen Rimbauer" ensam här på övervåningen och efter det får vi se om jag vågar sova ;p


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Wow, det är ju Neil Strauss som skrivit den, han är inte dålig. Har du läst hans andra bok som heter The Game?

2008-07-05 @ 01:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0