Befinner mig på landet

Just nu befinner jag mig i min familjs hus i Sparreholm där det är väldigt varmt. Jag har försökt att få fläkten att snurra hur länge som helst men har gett upp nu och får nöja mig med att den står still och blåser mig rakt i ena örat.
Igår så besökte jag och min familj "Malma Marken" som är en stor marknad i Malmköping som ligger ungefär 7 minuter härifrån med bil. Jag köpte lite småsaker som jag kan lägga upp bild på senare. På marknaden har de alltid "Axels tivoli" och denna gång "harry potter huset" som egentligen ska vara 3d men nej, hahaha. I slutet av huset (när man kommer ut)så har de en "fläkt" som de kan styra manuelt och han som styrde den tyckte det var otroligt roligt att blåsa när jag gick förbi, jag hade klänning och den flög upp. Nu kanske ni tycker att det är skitkul men jag däremot tyckte inte det var lika roligt. Oförskämda gubbe.....
Sen så var det även en jävligt gullig man där som var italienare som sa till mig och min mamma att jag var lika vacker som Cinderella (Askungen) och till min mamma sa han "grattis mamma, vacker dotter". Jag måste erkänna att jag blir mer charmad av att någon säger att jag är vacker än att någon blåser upp min kjol.

Imorn åker vi hem från landet för att min lillebror ska dela ut tidningar och jag ska träffa Emelie & Johanna och sedan ska jag även shoppa lite. Jag behöver en ny sololja och en bodylotion och sedan vill jag ha ett vanligt rosa tråkigt långt linne. Sedan åker vi tillbaka antingen på tisdag elelr onsdag och då har jag med mig Johanna i resväskan (om hon är snäll får hon kanske sitta brevid mig i bilen) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0