Gårdagen

Hann aldrig skriva ett inlägg igår så det kommer idag istället.
Dagen började med att jag och malin försov oss i en timma. Vi skulle egentligen ha gått upp 10:00 men slutade med att vi gick upp 11:15 (a) vi var nämligen inne i stan och shoppade. Klockan 13:45 befann vi oss på T-centralen och Johanna kom och mötte upp oss 45 minuter senare. Vi drog oss hem igen klockan 19:00 när affärerna stängde :p
Jag hade med mig 3 linnen hem, 1långt och 2 korta.

Hemma hos mig så väntade hårfärgning, Johanna skulle bli mer blond och Malin mörkare. Under verkningstiden så åt vi tacos :) det var skit gott. Vi var klara runt 22:20 och får skjuts av mamma till Hornstull. Vi gick ner i tanto och väntade på att Dea, Emma, Åsa, Nicklas och Daniel skulle komma och vara med oss. Vi träffade även 2 killar som var 29 :O de skulle visa oss en bakåt-volt (nej, jag kan inget an nat namn för det just nu), men misslyckades ganska rejält. Bögar var dem också ;D haha, vet inte om det var seriöst. En av dem sa att han skulle bära uppmig och jag trodde han skojade men nej så var inte läget, det var inget skämt. Så han bar upp mig och klarade av att bära mig på en hand :o Jag är chockad hahaha ^^. De måste ha trott att hela vårat gäng var fulla men så var det inte, Jag, Johanna & Malin var hur nyktra som helst. Även fast det var vi som skrattade mest xD

Det skickades även en hel del sms med en viss kille som verkade vara lite kåt ;D hahahha

(fler Bilder kommer)


bild 1: jag
bild 2: Johanna, jag & Emma
bild 3: Johanna
bild 4: Malin & Johanna


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Det är tack vare er man behöver kravallsköldar när man ska handla, galna fruntimmer liksom. Först när butikerna stänger på kvällen så vågar man sig fram ur matvarohissen =). Haha, blev ni konfronterade av två voltande 29:åriga "bögar"? vad är oddsen för det? =) Cirkus bög har kommit till stan Yey!. OMg pwnd keewlt, att du hade epic hackzor skills i acrobatic annars hade du failat, imponerande där lulltuss =) Som min wow-spelande polare så elegant hade uttryckt sig.



Haha, ser fram emot bilderna, vet nog hur ni brudar missbrukar Mobilvibratorn, otukt xD

2008-07-05 @ 02:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0