God natt

Jag börjar nio och ska orka med hela dagen och ska förhoppningsvist hinna kolla på ett par skor till skolavslutningen. Hur ska det gå jag som slutar klockan sex!? Som ni vet så blev en av mina skor snodda och därför måste jag ha ett par nya. Jag vet iofs ett par andra skor jag kan ha men aldrig att jag går ut i dem. De var alldeles för dyra för att jag ska klampa runt i dem på en skolavslutning, eller snarare efter.

Jag har suttit här vid datorn ett tag nu och verkligen lyssnat sönder den kära gammla låten SATISFACTION som Emelie skickade till mig för någon dag sedan.



God natt! Föresten så fick jag ett sjukt sött sms från en vän

"God natt hetnos:D du betyder väldigt mycket.
Har en sak att erkänna.
Stockholm är fint,
stockholmare är finare,
men men du är finast<3"


 Haha, han kanske var lite sömnig när han skrev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0