Igår så...

Igår så...
...var jag och Malin i tanto
...träffade vi Amanda med pojkvän + vänner
...träffade jag en vän jag inte sett på länge
...skrattade jag så att jag höll på att kvävas
...kissade jag och Malin i ett garage (?)
...fick Malins väska en ny doft
...blev jag och Malin smuttsiga
...skämde jag ut mig
...bröt jag en nagel
...kastade jag 70spänn i sjön
...hittade vi INTE bögarna
...dansade jag och Malin på bänkar
...tog vi alla servetter från 7/11
...fotograferade vi "Pelle"
...pratade Malin stockholmska
...var jag för generös med min "iced capuccino"
...hade jag JÄVLIGT roligt

;D

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Wow dagens brudar alltså vad är det med dom undrar man. Jag har också pissat på ett garage och därefter på mig själv när jag ramlade inget jag skryter om direkt, sprinnklersystem fTW! toppade ni det? när sket ni i Malins väska sen eller varför luktar den så? hela intresseklubben på G här du vet =D. Du borde skriva en egen livsbiografi, "Jag & Malins väska på nya Äventyr". Btw, är Tanto en plats på jorden eller namnet på en kille? xD

2008-07-05 @ 02:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0