Jag vill synas

Nu ha jag varit i skolan och kom precis hem till Emelie. Det var helt onödigt att jag ens åkte till skolan idag. Det enda jag fick reda på var mitt betyg i matte A och det blev ett VG för mig. Efter skolan åkte jag till slussen och gick på en snuskig butik ^^ där de säljer massa smycken billigt. Jag köpte 4 armband för 10kr/st som jag kan visa bild på när jag kommer hem. Igår köpte jag också en klänning från gina, samma som min kusin Malin fast i gult :o
Tänk att jag Hanna Stark äger ett gult plagg, det är läskigt men jag måste erkänna att jag trivs som tusan i färgen. Sommaren gör mig verkligen glad och då känner jag för att ha färgstarka kläder.

För visst är det så att när självförtroendet ligger på topp så vill man verkligen synas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0