Midsommarafton

Jag ska försöka att skriva ett bra och glatt inlägg men vi får se hur det fungerar. Jag hade iaf väldigt kul igår och gissa vad? Jag var nykter hela dagen haha. Dagen började med att jag fixade mig och sedan åkte vi till Hembygdsgården här i Sparreholm där jag fick gå in som "barn" (slapp betala för mig, haha). Gubbarna som stod där sa "idag kan du få vara barn". Där kollade vi på när de reste midsommarstången och sedan åkte vi hem och gick efter en halvtimma över till våra grannar. Det regnade så vi valde att sitta inne och äta sill för att sedan när det slutat regna gå ut och duka inför middag och så.
Vi hoppade studsmatta uppe hos oss och körde en variant på "tjuv och polis". Tur att jag böt klackarna till ballerina skor, men jag vill inte påstå att skorna satt kvar på mina fötter. Runt halv tolv  gick vi över till oss igen och spelade fotboll (tradition). Jag halkade 2 gånger och sträckte en muskel haha, jag börjar bli gammal. Tyvärr så vann inte mitt lag :( ett självmål är inte så bra ;)

Det fina vädret ^^


inne och sedan ute ;D


Stina, Maja & jag

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad mysigt det lät! =)

2008-06-23 @ 11:46:27
URL: http://mmmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0