Mina bästa vänner


Johanna & Emelie

Vad skulle jag göra utan er? Det känns som att jag inte prioriterade er i första hand då jag var tillsammans med Alex och det kanske var ett stort misstag av mig. För nu vet jag, äkta vänner sviker aldrig. Inte ens när pojkvänner försvinner. Vilken tur att man har tid att lära utav sina misstag. Ni vet att jag älskar er och att ni är de allra bästa vännerna som jag har. Jag älskar att vi tre är så olika men ändå så lika.

Hanna Stark+Johanna Kviberg+Emelie Landgraff=

Bästa vänner föralltid <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha vacker bild hjärtat :D

Du har inte alltid prioriterat oss, skulle jag säga att du gjort det hade jag ljugit. Men vi älskar dig endå, och man lär sig av sina misstag ! :)

hanna+emelie+johanna = bästa vänner.

2008-06-08 @ 22:16:20
URL: http://wiljestark.blogg.se/
Postat av: johanna

alla har vi vart unga&kära som sagt. jag tror vi alla 3 har gjort misstaget, men endå så har vi alltid funnits för varandra. nästan alla stunder iaf och det är det som räknas. när livet sviker har vi varandra, det är vad vänskapen utstrålar. jag älskar oss!

2008-06-09 @ 00:43:20
URL: http://heyjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0