Nu bär det av till landet

Jag ska alldeles strax åka till landet med mamma och så kommer bror och pappa på fredag. Vi åker idag för att vi inte orkar med de så kallade "midsommar-köerna". Förra året så var det köer klockan 12  på natten och det var ingenting att hurra för. Min kusin Elin ska ringa mig ikväll :) så det ser jag fram emot.

Ny tröja med lillepip på (jag älskar lillepip). Jag har letat efter den här i små storlekar väldigt länge och nu så fanns den :D den är ifrån bikbok.

Denna helg så får även datorn följa med till Sparre :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Snart kommer jag till dig, jag längtar! :D:D ska skriva ett inlägg i bloggen i morgon ;D hoppas du är lika taggad som till gbg resan med dina vänner? ;)

2008-06-19 @ 00:28:21
URL: http://mmmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0