Skolavslutning

Idag hade jag skolavslutning och fick mina betyg. Jag kan säga att jag inte är nöjd och det beror på ett av mina betyg. Jag fick betyg i Hantverksorientering, Matte A, Svenska A, Engelska A, Bild och form, Arbetsmiljö och säkerhet, Datorkunskap och frisörteknik (De kurserna jag har läst detta år) det blev VG rakt igenom. Det jag är missnöjd med är mitt betyg i svenska. Man kan säga att min lärare är orättvis och så fort jag talade om mitt mål för henne så satte hon alldeles för höga krav på mig. Mvg på allt utom en sak som "bara" låg på vg+ och det sänker mitt betyg och för att jag stavade "Öppethus". Blääääääää
 
Men men, annars är jag sjukt nöjd.


Ikväll ska jag ut och fira att det är sommarlov med lite vänner :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0