Tjejmiddagen igår

Igår var jag hemma hos Emma på tjejmiddag och vi hade skitkul :)
Från början var det bara jag, Johanna, Dea & Bea, självklart Emma också. Vi åt varma mackor till förrätt och efter det började vi grilla. Emma hade på hur mkt tändvätska som helst och det blev först värsta elden och sedan slocknade allt så vi fick tända igen. Sen började Bea grilla när grillen inte ens var varm och vi fick plocka bort allt och ha på ännu mer tändvätska. Efter lite krångel så var den ändå igång. När vi hade käkat så kom Nathalie och vi plockade ganska snabbt fram efterätten som var brownies med varmahallon :) vi körde lite "jag har aldrig" och fick reda på en del hemligheter om varandra.
Senare på kvällen drog vi till Tanto och vad hände där? Jag minns att vi satt och sjöng till Y.M.C.A  och träffade någon som ville spela musik för oss som tyckte jag hade en fin "klänning". Resten låter jag vara osagt.
Jag kom hem och tydligen lyckades jag publicera ett inlägg med SMÅ bilder xD

image388image389

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0