Trodde aldrig jag skulle bli glad igen

När Alex gjorde slut med mig kändes det som att hela världen skulle gå under men inte har den gjort det. Jag insåg att det är inte den personen han är idag som jag är kär i utan den personen jag kommer ihåg honom som. Människor förändras, så är det bara. Man kan inte göra någonting åt det för man kan inte tvinga en människa att vara någon den inte är. Alltså är jag bara kär i en fantasi, i ett minne. Ett riktigt bra minne som jag aldrig kommer att glömma bort.

Som några av er vet så blev Alex tillsammans med en annan tjej och när han skrev det till mig kändes det som en kniv i magen men ska jag vara helt ärlig så känns det inte alls längre. Jag fick ett sms där det stod "....Hoppas du går vidare... Jag har iaf gjort det" och vill du veta vad? Jag är på GOD väg


Tack till alla mina underbara, vänner och familj <3 som hjälpte mig att inse

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad bra hanna att du känner så:)

2008-06-02 @ 15:22:30
URL: http://meeays.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt hanna! Jag tror du insåg mkt igår när vi prata i telefon det lät som det! :) snart ses vi gumman! ;D

2008-06-02 @ 16:15:49
URL: http://mmmalinn.blogg.se/
Postat av: Patrick

Skit bra, blir glad för dig :D den där alex borde få sig en slag i ansiktet så han vaknar upp och fattar vilken härlig tjej han går miste om :)

2008-06-02 @ 22:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0