Min ena favoritsko, snodd!

Gårdagen började med att jag åkte till skolan för att få mit betyg i engelska a och resultatet på nationella, jag fick VG. Sedan var jag snäll och hjälpte Sandy med en diagnos i matten och fuskade lite.  För både hon och Gever fick ta rast mitt i provet :S då får han skylla sig själv tycker jag. När vi slutade så åkte vi till Skärholmen för att Sandy skulle kolla en kjol. Jag köpte ett lila linne som jag inte har hunnit ta någon bild på. När jag sedan sitter på bussen hem får jag sms av Johanna "kom till älvsjö så handlar vi" och ungefär en timma senare så åkte jag till Älvsjö med min mamma och mötte upp Johanna och Diana. Vi handlade massor med mat, vi skulle göra en kycklingsallad och så skulle vi ha vattenmelon, jordgubbar, chips och bröd. När vi handlat klart åkte vi hem till Johanna och fixade salladen  och sminkade oss lite. Vi lämnade lägenheten med en stor väska var + en påse. Vi åkte till fridhemsplan och mötte Emma, Dea, Marren, Fredde och Simon och gick ner till rålis och satte oss och åt. Det var jättemysigt i rålis men vi kände att det behövdes lite mera drag så senare under kvällen åkte vi till tanto där någon idiot lyckades sno en utav mina skor (mina älsklingsskor) och jag lyckas få lite glasbitar i foten men det var ingenting jag kände då, så jag är glad :D

När jag kommer hem så är det någon idiot som slagit sönder glaset på dörren i porten så vi fick gå runt till framsidan för att kunna gå in. Polisen var där och det stod några killar och sopade undan. De trodde att de var någon som tydligen bor längst upp i lägenheten som kände personen som slog sönder glaset.

Nu ska jag till landet, puss <3

Kommentarer
Postat av: Malin

aj det där med glas i foten lät inte bra!! hur kunde någon sno din sko? :S haha!

2008-06-06 @ 13:19:08
URL: http://mmmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0