" - Jag har samma röst som henne "

Glömde att skriva en sak som hände igår för att jag fick så bråttom att äta. Innan mitt utvecklingssamtal så åkte jag till Ringen och kollade en havtimma sedan beslöt jag mit för att åka tillbaka till skolan och samtidigt som jag går på tunnelbanan går ett dagis som antagligen varit på någon utflyckt också på. 5 tjejer sitter och tittar på mig och så säger den ena -Åh, titta vilka fina örhängen...Härtan så säger en av de  andra - Och titta de rosa nagellacket, vad fint. Så säger en annan - Och titta det fina håret. Och så säger en annan - Titta diademet. sen så börjar de tjaffsa om vem som är mest lik mig, haha. En färgad tjej sa först att hon var mest lik mig och så säger en ljus tjej - Nä för du är inte lika ljus som henne och det är faktist jag. Sedan så ringer Emelie mig och så svarar jag i telfonen. Då börjar de prata om min röst så säger ena att  hon har samma röst som jag och en annan ska få samma röst när hon blir stor. Hahaha, gissa om jag skrattade då? Men de var iaf sjukt söta och kan ha varit runt 4-5 år.

Jag är ju ledig idag eller egentligen så ska jag få hemstudier vilket vi mkt sällan får i min skola. Ska gå och äta frukost och sätta igång en film och bara ta det lungt. Längtar så otroligt mkt till påskhelgen :)

Ha det bra sötnosar!

image219
Detta är jag sugen på

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, du har fått en egen lite fanclub! ;)

2008-03-19 @ 19:41:12
URL: http://mmmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0