1 mil

För någon timma sedan kom jag hem efter en väldigt lång promenad med Emelie. Var kul att träffa dig igen hjärtat och prata, var längesedan <3. vi räknade ut att vi gick en mil + och det är inte så illa? Jag menar det är ju vinter ute. När jag kom hem så var jag röd från tårna upp till en bra bit över knäna. Jag är fortfarande inte helt varm och det kliar fortfarande på mina ben.
Emelie & jag
image221
*Jag vill vara brun*

Påsken tillbringades i Sparre och när vi kom dit så var det endast 4 grader i huset så det var bara att sätta igång att elda (nej, vi kör inte på element där). Hann med att bråka med min älskling :'( båda blev väldigt ledsna och jag avskyr verkligen att se personer som jag älskar ledsna. Jag lovar att göra dig glad igen Alexander.
Vi åt massa god mat och godsaker. Det blev lite för mycket av allt godis och sånnt. Giftet måste ur min kropp innan jag blir mer beroende än vad jag redan är. Ibland undrar jag om inte sötningsmedel är värre än socker. För min del så ska jag leva nyttigt ett bra tag nu. Man kan ju faktist byta ut coolan mot mineralvatten <3 LOKA Fläder.

Ha det bra sötnosar

Kommentarer
Postat av: Emelie

det var sjukt kallt ute, jag fryser fortfarande ;O
mina lår,armar och hela ansiktet var rött när jag kom hem ! haha

2008-03-25 @ 01:32:28
URL: http://wiljestark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0