Hur bra gick det?

"Så fram till påsk tänker jag ABSOLUT inte utsätta mig för några kaloribomber"

Haha, det gick ju bra. Igår så bjöd jag, Johanna, Jessica & Bea Dea på asiatisk buffe på Kungsgatan. För att hon har fyllt 17 år, tiden går så otroligt fort. Det var grymt trevligt och maten var god. Alla hade lite ont i magen när vi lämnade stället för att rulla hem till Deas pojkvän Johnny som hade fest. Runt halv tolv kände jag att jag ville hem så jag ringde hem och så kom pappa och hämtade mig 12, vi hämtade också upp min pojkvän.
Vi kollade lite på film och sedan somnade vi.

Idag så var jag och Alex en sväng till Skärholmen. Jag köpte ett diadem och en hårspray. Funderar även på att köpa en tunika jag tetsade. Åker nog in till stan imorn efter skolan.

Helgen var bra :) puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack för ditt svar! :)

2008-03-10 @ 13:52:01
URL: http://kajsatankar.bloggagratis.se
Postat av: Kajsa

Tack för ditt svar! :)

2008-03-10 @ 13:52:09
URL: http://kajsatankar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0