Hur ser dagen ut?

Det var en mycket bra fråga. Jag ska iaf och träna om ett tag men jag har inte riktigt bestämt vad jag vill träna. Vaknade runt tolv idag och det känns inte bra haha. Jag gick och la mig runt halv fyra igår så får skylla mig själv. Det känns så tråkigt att sova bort dagen. Nu kom jag på en sak jag måste göra och det är att städa mitt rum. Någonting som jag har förträngt väldigt länge. Ska även boka tid för att färga min utväxt, det behövs verkligen. En sak jag funderar på är om jag någongång skulle våga färga min naturliga hårfärg (mörkblond) med täta ljusa slingor. Men det är bara en liten fundering.

image222image223
Måste jag städa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0