Idag känner jag mig..

Väldigt tjock, det känns inte som att det spelar någon roll hur mycket jag än tränar. Jag har blivit smalare sedan i somras men jag har varit ganska dålig på fronten vad jag stoppar i mig. För när jag tänker efter, vad är det för idé att träna när jag smäller i mig godis och massa dumma kolhydrater som älskar att sitta på mig?
Så idag ska jag skära ner rejält på allt onyttigt, jag ska ge mig själv ett löfte och jag ska inte ha ett öre från någon annan för att jag är "duktig". Jag är en sådan person som tror på att man kan vadsomhelst om man verkligen vill. Jag tror att personer som får pengar för att ha "godislöfte" egentligen bryr sig mest om att få de där pengarna. Sen ökar det säkert motivationen. Fast pengar går alltid att locka andra med xD

Jag tänker inte förbjuda mig någonting i flera månader, det tror jag inte på helt enkelt. Jag ska förbjuda mig till påsk (så jag kan smälla i mig påskmat), haha nedå. Men till påsk får det bli väldigt nyttigt. Inga godsaker och väldigt få kolhydrater (jag måste få i mig lite då jag tränar ung, 5 gng/vecka). Jag gillar knappt vit pasta och vitt ris.
Med godsaker menar jag saker som: Godis, chips, popcorn, glass, läsk.

Så fram till påsk tänker jag ABSOLUT inte utsätta mig för några kaloribomber.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

JAg var inne på http://must-be-thin.bloggagratis.se/ där du hade kommenterat ett inlägg mycket klokt. Därför blir jag sedan lite förvånad när jag tittar in på din blogg och hittar det här inlägget. Även om det inte alls är lika grovt så ser jag det som samma klass. Vill gärna veta vad du tänker om det! MvH/Kajsa

2008-03-08 @ 15:19:30
URL: http://kajsatankar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0