Klippt lugg igen

Nu för tiden så får jag knappt använda datorn längre då min 13:åriga lillebror har nätverkskabeln hela tiden. Eller ja om man ska säga "jag har inte tillgång till internet så ofta". Vi måste verkligen köpa en ny router.

Men som rubriken säger, jag har klippt lugg igen. Och det gjordes i fredags av en tjej som går tvåan i samma skola som jag (vet inte vad hon heter).

image214image215
Jag ska färga min utväxt nästa vecka haha, den ser helt hemsk ut på bild nr 2 men min kamera överdriver ju lite kan man säga. Är jag söt i lugg? ;)

Ikväll ska jag träna ki-box :) men jag ser inte fram emot att behöva gå ut i det jävla regnet. Jag hoppas att Johanna följer med, då behöver jag inte vara rädd för att slå för hårt (haha). Ska även äta snart börjar bli väldigt hungrig. Jag vet att vi har mango och det är jag väldigt sugen på.


Kommentarer
Postat av: Malin

Du passar väldigt bra i lugg! :)

2008-03-17 @ 18:35:10
URL: http://mmmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0