Skivstång ikväll

Det var kul i skolan idag. Vi gick igenom lite om färg som var väldigt intressant. Och jag klippte en helform på dockan, woho! Ibland blir man nästan lite rädd för de där dockorna tänk om de mitt i allt skulle börja leva eller blinka med ögonen eller något läskigt.

Ikväll ska jag träna skivstång på Kungsholmen med Johanna. Dock tror jag att jag har en lite överansträngd muskel, igår och i morse hade jag väldigt ont men det gör inte ont längre så det ska nog gå. Och det är inte träningsvärk för det vet jag hur det känns. Kommer ihåg första gången jag hade träningsvärk i vaderna, haha. Det var när jag började dansa på Miro. Jag vaknade mitt i natten av sendrag och ryck i vaderna.

Tror att jag ska gå och äta en morot nu, blev så sugen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0