Utvecklingssamtal

Jag kom nyss hem ifrån ett utvecklingssamtal som gick som jag hade förväntat mig, väldigt bra. Det enda var att min mattelärare tycker jag ska sattsa på MVG, han sa att det inte var försent och då blev jag glad. Hehe, nä nu ska ni inte få höra på hur duktig jag är ;)

Ikväll ska jag iväg på miro och efter det så ska jag träffa Alex min underbara lilla pojkvän, hehe.
Köpte lite godis på kvantum idag också för 39kr/kg *tipsa alla grisarna*

Jag var helt säker på att det skulle bli mer snö nu efter att värmen steg så hastigt och jag är lite sur på att jag hade rätt. Jag vill ha sol nu i påsk inte regnsnö/snö. Jag, mamma, pappa, lillebror, farmor och pojkvän ska ju åka till Sparre. Man får en sådan annorlunda form utav avkoppling där. Och det känner jag att jag verkligen kan behöva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0