Jag kom hem för ett tag sedan, åkte till stan efter skolan för att kolla runt och rensa huvudet. Det är alltid när jag är ensam jag har tid åt att tänka så just nu bör jag undvika att vara det. Varför ska han finnas i mitt huvud hela tiden, varför? Varför måste jag vara kär i honom? Undrar om det hjälper om jag förnekar det. Kärlek är både det bästa och det värsta som finns. För mig är kärlek en kännsla som är starkare än hat. Jag har bara varit kär en gång men jag har känt hat för fler än så. Hur ska jag kunna klara mig utan en person som jag verkligen älskar? Just nu så känns det omöjligt även om andra uppmuntrar mig till att tänka tvärttom.
"Du är stark och ska visa att du inte bryr dig" Jag lovar att om jag bara kunde så skulle jag göra det.

Men en sak som är säker är att för mig har mitt och Alex förhållande inte varit bortkastad tid.

Hoppas ni inte deppar ihop av mina inlägg
image330


Kommentarer
Postat av: andriana

jag vet hur det känns.. :/ men du klarar det hanna, du klarar det!

2008-05-19 @ 19:44:49
URL: http://andrianas.blogg.se/
Postat av: Amanda

hanna, jag ar i usa om du inte visste det! jag fick ditt sms om dansuppvisning, jag ville sa garna gaaa!!
Jag tycker det ar sa jobbigt fro dig just nu vannen..jag kommer hem pa tordag men kommer nog inte kunna fredag man blir sa trott efter resan, men raring. Vi ses pa mandag och jag ar sa ledsen att jag inte kunna ga pa din dansuppvisning men det kommer val mer! :) pusspuss!

2008-05-20 @ 03:24:49
Postat av: Anonym

Det var inte bortkastad tid det var den underbaraste tiden....

2008-05-20 @ 12:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0